Web Hosting

Vragen betreft Web Hosting

Dit is zeker mogelijk, u kunt in sommige gevallen zelfs uw aantal Gb's verdubbelen. Mocht u meer nodig hebben dan het dubbelen. Dan kunt u een support ticket aanmaken. (Let op! als u extra schijfruimte besteld, duurt dit maximaal 15 minuten voor het bruikbaar is.)
Dit is altijd mogelijk! Houd bij een downgrade rekening mee dat het 'overige' bedrag niet gecrediteerd wordt op uw account.
Ja, mits u dit voor het einde van de maand heeft doorgegeven in ons systeem. Een opzegging kunt u op het Klanten Portaal bij de desbetreffende dienst indienen.
Geen probleem! Neem in dit geval even contact met ons op.
Ja, echter raden wij u aan om hiervoor contact met ons op te nemen. Wij geven u dan gratis advies op basis van uw specifieke situatie!

Email Only

Vragen betreft Email Only

Ja, in het Klanten Portaal kunt u de Outlook mail instellingen downloaden.
Ja, dit kunt u doen binnen het Klanten Portaal. Ook kunt u gehele afzenders blokkeren, bijvoorbeeld u wilt spam@voorbeeld.nl blokkeren dan kunt u er ook voor kiezen het domein te blokkeren. Dan worden alle toekomstige emails met die domeinnaam geblokkeerd.
Ja, mits u dit voor het einde van de maand heeft doorgegeven in ons systeem. Een opzegging kunt u op het Klanten Portaal bij de desbetreffende dienst indienen.
Geen probleem! Neem in dit geval even contact met ons op.
Ja, u kunt tot 5Gb extra zelf bestellen. Heeft u meer nodig? Neem dan even contact met ons op.

Virtuele Werkplek

Vragen betreft Virtuele Werkplek

Na dat u met ons contact heeft opgenomen duurt het maximaal 5 minuten. Daarna kunt u meteen aan de slag met het inrichten van uw werkplek.
Bij deze dienst bieden wij eventueel ook Office licentie's die u dan kunt gebruiken. Wij bieden 3 Office pakketten aan: Home, Essentials & Business. U kunt zelf kiezen of dit een maandelijks of jaarlijks factuur wordt. Tevens kunt u de licentie ook opzeggen mits het binnen een maand van afloop gebeurt. Doet u dit niet dan moet u de kosten van de volgende maand nog betalen en stopt de licentie pas aan het einde van dat termijn.
Geen probleem! u kunt echter alleen 1x een opslag upgrade uitvoeren met een maximaal van 10Gb. Heeft u dan nog niet genoeg opslagruimte? Dan raden wij u aan om uw pakket te upgraden.
U kunt ervoor kiezen om een webinterface aan te schaffen bij uw werkplek. Dit houd in dat u via uw eigen domeinnaam toegang kan krijgen tot uw werkplek. Voorbeeld: werkplek.uwdomein.nl dan kunt u inloggen met het door u gekozen gebruikersnaam en wachtwoord. Zo kunt u altijd en overal gemakkelijk met een iPad of andere apparaten bij uw werkplek.
Ja, mits u dit voor het einde van de maand heeft doorgegeven in ons systeem. Een opzegging kunt u op het Klanten Portaal bij de desbetreffende dienst indienen.